Hai ! Harini aku nak share dengan korang beberapa keping lukisan 3D yang kalau kita tengok nampak macam real , tapi sebenarnya lukisan je . Aku google lukisan-lukisan ni . Dah lama dah aku tengok , cuma dulu aku takde blog , sekarang je baru buat . So mesti ramai antara korang yang dah pernah tengok lukisan - lukisan ni , tapi takpelah , aku share jugak la eh . Ada jugak yang masih belum pernah tengok kan . Layannnn =)
Cantik ,pandai dorang melukis . Ni confirm la keje tangan omputih . Otak dorang tu ada je benda baru nak dibuat . K tu jela . Jumpa lagi . Tata ~
SukaSesuatuYangLain,
-CikEcha-










