Thursday, August 18, 2011

Ciri Lelaki Yang Akan Cuba Wanita Jauhi








Jenis lelaki yang mana kaum wanita akan cuba jauhi :-



KASANOVA Lelaki macam ni memang awal-awal lagi orang perempuan takkan dekat , melainkan ko ada aset lain contohnya duit ko berkepuk-kepuk & perempuan tu pulak jenis mata duitan . Memang padanlah korang berdua :)

PANAS BARAN
Yang ni mungkin awal-awal hubungan tak berapa nak nampak kan , tapi kalau dah ko tu memang jenis panas baran , baru sebulan berkawan pon ko dah mula tunjuk taring . So , lelaki jenis ni perempuan takkan dekat . Sape yang nak lelaki panas baran ? Wanita ni hatinya lembut . Kalau ko berkasar , sentaplahhhh ~

KAKI KIKIS
Ha yang ni aku pun memang tak suka . Kalau aku jumpa lelaki macam ni ,  memang awal-awal lagi aku angkat kaki . Gila la ! Nak pulak yang baru kenal kan , pastu mintak itu ini , pinjam itu ini , pergi mana-mana pun semua guna duit perempuan . Sekali sekala takpelah kan , kalau dah setiap hari , tak kering poket perempuan ? Memang TAKLAH aku nak dekat .....

BANYAK ALASAN
Yang ni pun satu hal . Time kita mintak tolong apa-apa ke , ada je alasan yang dibagi . Nak pulak masa tu kita urgent & betul-betul mengharapkan pertolongan dia . Tapi dia banyak pulak alasan tak boleh tolong , walhal tengah rileks je melepak-lepak kat rumah . Sesuai ke buat calon suami ? :)

PENIPU
Aku rasa jenis macam ni semua orang takut nak dekat . Sape yang suka kena tipu ? Pada sape yang suka kena tipu tu boleh la berkena-kenalan dengan insan sebegini ye .

EGO
Ego yang aku maksudkan ni ialah ego yang melampau-lampau . Sume tempat ko nak tunjuk ego . Langsung tak reti nak tolak ansur. Memang hi hi bye bye la ~

CURANG
Sape suka dengan perkataan tu ? Aku seram . Lelaki jenis ni memang jangan mimpi la nak dekat dengan aku , hatta berkawan sekali pun. Meluat ~

TIADA SIKAP HORMAT
For sure la bakal suami ko nak bawak jumpa family kan . So , kalau lelaki tu jenis tak menghormati , memang dengan sesiapa pon dia tak hormat . Bengkek tak kalau lelaki tu biadap dengan orang tua kita ? Kalau aku , depan depan family aku , aku simbah air sirap kat muka mamat tu tau . *knp mst air sirap?*






So far tula antara ciri lelaki yang perempuan takut nak dekat . So to man outside there , harap-harap kamu bukanlah lelaki yang tergolong dalam ciri-ciri di atas . Anda nak cari wanita yang sempurna , wanita juga menginginkan perkara yang sama . Kerana sesungguhnya bila melibatkan soal hati dan perasaan , tiada bezanya antara lelaki mahupun perempuan :)



MencariSiBakalSuami
-CikEcha-




5 comments:

c-serak said...

ooo..kalau perempuan yg macam tu..gimana ya?..haha

Hermoine Granger said...

haha , kalau perempuan yang mcm tu , mst la lelaki pon tanak kan ? heee :D

SimplySeoul said...
This comment has been removed by the author.
SimplySeoul said...

Ego! definitely out of my list. I can't stand that kind of man. My history in relationship proves it.

Hermoine Granger said...

tulah . tapi mmg kebanyakkan dpda kita tak lari dpda ego . besar or kecik je bezanya :)